Κυριακή 22 Απριλίου 2012

Στην πουτάνα πουτανιές...

...ή στο μαλάκα μαλακίες?

Δε λέω...απολαμβάνω το γεγόνος πως απ'ότι φαίνεται πρέπει να θεωρούμαι αθώα και άβγαλτη (κι ας πηγαίνει αυτή η αθωότητα αγκαζε με τη νοητική κατάσταση ενός πεντάχρονου) αλλά ομολογώ πως δεν ήταν αυτός ο στόχος μου όταν έλεγα πως θα ήθελα να δείχνω νεότερη απ'όσο πραγματικά είμαι.
Αν υποθέσουμε πως ο καθένας μας είναι τρία πράγματα:
αυτό που πραγματικά είναι,
αυτό που νομίζει ότι είναι και
αυτό που νομίζουν οι άλλοι ότι είναι,
τότε πολύ φοβάμαι πως είμαι πουτάνα... μαλάκας... και περιμένουμε απάντηση για το ποιά πραγματικά είμαι.
Η απάντηση για το χαρακτηριστικό μου αυτό είναι τόσο σημαντική που πρέπει να δίνεται μόνο απο υψηλά προσώπατα με απεριόριστη γνωση, δύναμη και καλοσύνη. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχω παρά να το ζητήσω ευγενικά (μη με τιμωρήσει), να προσφέρω ανταλλάγματα (γιατί η γνώση πληρώνεται) και να πέσω γονηπετής (γιατί η δουλοπρέπεια δεν έβλαψε ποτέ κανένα). Έτσι μου έχει μάθει και η μαμά μου ότι κάνουμε προκειμένου να μας κάνουν μια μεγάαααλη χάρη...

"Άγιε μου Φανούριε, αν είχες την ευγενή καλοσύνη και μεγαλοψυχία να μου φανερώσεις την απάντηση που μου λείπει... Ε..Φανταστικέ μου Άγιε? Κι εγώ για αντάλλαγμα θα σου φτιάξω μια πίτα για το συχώριο της μανούλας σου της αμαρτωλής (την οποίο τελικά θα φάω εγώ και οι γνωστοί μου...πελατιακό θέμα ελληνικής καταγωγής. Can't help it!). Αν δεν μου φανερώσεις την απάντηση σε μια (δύο εβδομάδες το πολύ) θα αναγκαστώ να απευθυνθώ στους ανωτέρους σου και αυτό δε συμφέρει κανένα απο τους δυο μας και να το ξέρεις. Κι εγώ θα μπω σε έξοδα για το τάμα στη συνονόματη Παναγία της Τήνου, κι εσύ θα έχεις επίπληξη απο τους ανωτέρους σου, που η αναποτελεσματικότητά σου τους πρόσθεσε δουλειά!"
. . . . .
"Ααα...και η στατιστική αναλογία των χαρακτηριστικών θα βοηθούσε ιδιαιτέρως γιατί δεν είναι ποιοτικό το θέμα, αλλά αυστηρά ποσοτικό! Καταλαβαίνεις..."
. . . . .
"Αα...και ο χρόνος μετράει απο τώρα!"

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

...υψηλά προσώπατα με απεριόριστη γνωση, δύναμη και καλοσύνη...

Τη γνώμη μου ήθελες και δεν το έλεγες τόσο καιρό???

Ένα θα σου πω: είδε ο τρελός τον μεθυσμένο και φοβήθηκε!

Lucrecia είπε...

Φοβού τον σχιζοφρενικό ταυτοχρονισμό! Τώρα που άρχισα...

σφαλξ είπε...

ο χρονος ειναι ανθρωπινη συνθηκη

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...