Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

Την πάτησα...

Ήρθα και μπλέχτηκα σε ένα γαϊτανάκι σωτηρίας κι έμεινα εγώ να πνίγομαι. Κανείς όμως δε μπορεί πραγματικά να σώσει κανέναν. Ο καθένας μόνος του σώζεται κι ας ακούω τα βαρύγδουπα για το χαρακτήρα μου. Όλοι λίγο-πολύ τις βρίσκουν τις άκρες τους. Πως γίνεται αλήθεια να είμαι στην ίδια γαμημένη άκρη σε τόσα κουβάρια; Αλήθεια, γίνεται αυτό;
Όλοι οι άνθρωποι έχουν όρια ε; Όλοι! Έτσι μου είχες πει εκείνο το βράδυ που τα πίναμε και σου έλεγα ότι εγώ δεν βλέπω να έχω (κάτι είχα υποψιαστεί η βλαχάρα). Μου είχες πει πως τα δικά μου δεν τα έχω βρει ακόμα και μάλλον είμαι από εκείνες τις σπάνιες περιπτώσεις των... "μακρινών ορίων". 
Κι εγώ τώρα σου λέω χαιρέκακα: "όρσε γαμπρέ κουφέτα"! Καμία σπανιότητα. Μια ανωμαλία χαρακτήρα μόνο, που προβληματίζει εμένα και διευκολύνει τους φέροντες τα κουβάρια. Εκεί ήταν τα όρια αλλά δεν υπολογίσαμε σωστά την κατεύθυνση (είμαι κι εγώ, αλλά είσαι κι εσύ...). Κοιτούσαμε μπροστά, ενώ εγώ τα είχα αφήσει πίσω προ πολλού. Τα βλέπω δηλαδή πίσω μου να αχνοφαίνονται, δε σου λέω αερολογίες. Καμιά φορά (όπως τώρα ας πούμε) που τα βλέπω, τρέχω πίσω και προσποιούμαι ότι έχω. Γίνεται όμως όρια με χρονοκαθυστέρηση; Αρχίδια! Μονάχα μπροστά μπορούμε να πάμε. Γυρίζω και προχωράω πάλι. Μη με ρωτήσεις γιατί το κάνω αυτό. Θα στην πω από το τηλέφωνο αυτή την ιστορία γιατί μάλλον ούτε κι εσύ θα έρθεις τελικά. Δεν πειράζει όμως. Μη φοβηθείς ότι θα θυμηθώ τα ξεπερασμένα μου όρια μου και αρχίσω να στέλνω στο διάολο κόσμο (κι εσένα μαζί). Κανείς δε φαίνεται να το φοβάται αυτό και τίποτα δεν προμηνύει ότι θα το κάνω κιόλας εδώ που τα λέμε. 
Τώρα ξέρω κι εγώ πως όταν ξεπερνάω τα όριά μου... δεν κάνω απολύτως τίποτα. Μονάχα βάζω τραγουδάκια στο U-tube (Chad Hurley, Steve Chen, και Jawed Karim, να 'στε πάντα καλά), τραγουδάω και γελάω υστερικά σαν κάποιος να μου εξιστορεί την ιστορία της κυνικής ζωής μιας άλλης... Ρε τι συμβαίνει στο κόσμο ρε... Καλή φάση...

Πάρε και μια γεύση συνειδητοποίησης. Σα να λέμε life-soundtrack. Δυνατά όμως, μη μου το χαλάς τώρα που ενθυμίσαμε!!!


Take 1 1 1 cause you left me and
2 2 2 for my family and
3 3 3 for my heartache and
4 4 4 for my headaches and
5 5 5 for my loneliness and
6 6 6 for my sorrow and
7 7 for no tomorrow and
8 8 I forget what 8 was for and
9 9 9 for a lost god and
10 10 10 10 for everything everything everything everything
you can all just kiss off into the air
behind my back I can see them stare
they'll hurt me bad but I won't mind
they'll hurt me bad they do it all the time
yeah yeah,yeah they do it all the time
yeah yeah,yeah they do it all the time

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...