Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Καλό μήνα

Θα σου πω ψέματα. Το έχω ξανακάνει. Τότε που υποψιάστηκα, τότε που μου είπες, τότε που κατάλαβα. Κι αν θέλω να είμαι σωστός απέναντί σου, θα σου πω ακόμα κι άλλα. Μαξιλάρια στην κατά τα άλλα ευαίσθητη ιδιοσυγκρασία μου. Όχι τη δική σου. Τη δική μου. Γι' ορίστηκα προστάτης σου και για το καλό μου θα σου λέω ψέματα...Όμορφα, ακίνδυνα κι ευχάριστα. Θα τα πετάω με κάθε ευκαιρία. Όταν έχεις τις μαύρες σου, όταν είσαι ενθουσιασμένος, όταν έχεις άγχος, όταν είσαι νευριασμένος. Και με όλους τους δυνατούς τρόπους. Στα ίσια, στα μουλωχτά, ανάμεσα σε δυο αλήθειες, μαζί με άλλα ψέματα. Μη με κατηγορήσεις. Η ανταμοιβή είναι μεγάλη. Άσπροι καπιτονέ τοίχοι στις αχαλίνωτες τύψεις μου. Εσύ δεν πληγώνεσαι πια, κι εγώ παύω να σου δίνω λογαριασμό για τα λάθη μου. Γι' αυτό σου λέω... Θα σου πω ακόμα κι άλλα... Κάθε μέρα για μας θα είναι Πρωταπριλιά, θα δεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...